کافی نت کنار دانشگاه و یغما...

میخوام برای اولین بار از کافی نت اپ کنم!

من کیبورد خودمو میخوام این که کوچیکه.خونه بهتره اما خب از وقت ازاد بین کلاسا باید استفاده کرد.

خط خطی خوشگلی که انگار خاطره انگیزه!نمیدونم چرا اما واسه کسایی مثل منن این شعر یه چیز دیگست.باز به لطف و زحمت وبلاگ خوب just-poem

یه شعر دوست داشتنی و زیبا از یغما گلرویی...

 

 

یه ساله رفتی و اسمت هنوز مونده تو این گوشی...

 می‌دونم قهوه‌تو مثل قدیماتلخ می‌نوشی

می‌دونم شب‌ها توی تختت کتابِ شعر می‌خونی

کنارِ پنجره شادی با یه سیگار پنهونی 

 

هنوزم وقتی می‌خندی رو گونه‌ت چال می‌افته

هنوزم چشم به راهِ یه سوارِ زیبای خفته 

 

هنوزم عینهو فیلما، یه عشق آتشین می‌خوای

هنوزم روحِ «هـامـونو»، تو جسم «جیمزدین» می‌خوای...

 

می‌دونم وقتی که بارون

تو شب می‌باره بیداری!

همون آهنگو گوش می‌دی،

هنوز بارونو دوست داری! 

 

یه ساله رفتی و عطرت هنوز مونده‌ توی شالم

بازم ردت رو می‌گیرن همه تو فنجون فالم

 

تو وقتی شعر می‌خونی منو یادت میاد اصلن؟

تو یادت موندن اون روزا که دیگه برنمی‌گردن؟ 

 

همون روزا که از فیلم و شراب و شعر پر بودن

یه کاناپه، دو تا گیلاس، تو و دیوونه‌گیِ من... 

 

بدون حالا بدون ‌تو یکی دلتنگه این گوشه،

هنوزم قهوه‌شو تنها به عشقت تلخ می‌نوشه

 

می‌دونم وقتی که بارون

تو شب می‌باره بیداری!

بازم «قمیشی» گوش می‌دی،

هنوز بارونو دوست داری!

 



نظرات شما عزیزان:

mehdi
ساعت23:25---19 مهر 1392
milad jan kheli ghashang bood estefade kardim be hamin reval edame be dadash ta 06 azt razi bashe.
پاسخ:06 مثه نام پدر همیشه با بچه ها هست حتی در مقطع دکترا!!


age gofti man kiam?
ساعت11:58---15 مهر 1392
بی لیاقت کیست ؟

بی لیاقت من و تو هستیم که خجالت میکشم پیشونی مادرمون رو ببوسم .همین و بس

اگر دروغ میگم بکوب دهنم ،اگر راست گفتم هم یه صلوات برا مادرت بفرست و پاشو پیشینیشو ببوس...
پاسخ:بله!


age gofti man kiam?
ساعت19:43---12 مهر 1392
هر چه زیباست مرا یاد تو می اندازد

آن که بیناست مرا یاد تو می اندازد

تو که نزدیکتر از من به منی میدانی

دل که شیداست مرا یاد تو می اندازد

هر زمان نغمه ی عشقیست که من میشنوم

از تو گویاست مرا یاد تو می اندازد

دیگران هر چه بخواهند بگویند که عشق....

بی کم و کاست مرا یاد تو می اندازد

ساعتی نیست فراموش کنم یاد تو را...


مهرنوش
ساعت20:20---8 مهر 1392
سلاممممممممممممم...

خوجل بود.
پاسخ:مرسی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:یغما گلرویی,شعر یغما گلرویی, | 15:54 | نویسنده : milad daryaee |

  • دانلود کتاب
  • وکیل